Leģendārā apvidnieka jaunā paaudze uzmanību piesaista ar robustu stilu un staltu stāju.
Land Cruiser pamatā ir jaunā GA-F rāmja virsbūves platforma, kas nodrošina ne tikai ievērojami stingrāku konstrukciju, bet arī vadāmības un braukšanas kvalitāti, turklāt kā uz ceļa, tā arī bezceļā. Vērtējot rāmi atsevišķi, tā izturība pret vērpi ir uzlabota par 50%, bet rāmja un virsbūves kombinētais vērpes uzlabojums sasniedz 30%.
Šis ir arī pirmais Land Cruiser, kurā ieviests elektriskais stūres pastiprinātājs (EPS). Ja salīdzina ar hidraulisko sistēmu, tagad būs mazāk atsitienu, kas raksturīgi braucieniem pa sevišķi nelīdzenu apvidu. Tāpat tas nodrošina vienmērīgāku, precīzāku stūrēšanu un uzlabo manevrētspēju jebkādā ātrumā.
Jaunais Land Cruiser ir pirmais Toyota modelis, kurā izmantots stabilizatora atvienošanas mehānisms (Stabiliser Disconnect Mechanism (SDM)). Tas uzlabo automobiļa veiktspēju bezceļa apstākļos, bet vienlaikus arī gādā par augstu gaitas komfortu uz standarta ceļiem.
Lai atvienotu priekšējo stabilizatora stieni un palielinātu piekares gājienu, vadītājam atliek vien nospiest slēdzi viduskonsolē. Nelielā ātrumā braucot pa īpaši nelīdzenu, akmeņainu apvidu, palielinātā riteņu artikulācija palīdz visus četrus riteņus noturēt uz zemes un atvieglo manevrēšanu.
Jaunajam Land Cruiser ir 2,8 litru 204 ZS/150 kW turbodīzelis. Dzinējam ir uzlabota ikdienas lietojamība, kā arī ir patīkamāks līdzsvars starp efektivitāti un veiktspēju. Tas darbojas pārī ar jaunu astoņu pakāpju Direct Shift automātisko pārnesumkārbu un nodrošina vilktspēju līdz 3500 kg.
Jaunajam Land Cruiser ir trīs aprīkojuma līmeņi – Legend, Prestige un Executive, un tā sākuma cena ir 70 000 eiro.
Jaunais Land Cruiser ir klāt un ļoti nelielā skaitā jau atrodas noliktavā. Tie pircēji, kuri lēmumus pieņem ātri, savu auto saņems jau šogad.
Jūs varētu interesēt arī
Iespēja bez maksas pārbaudīt auto tehnisko stāvokli
No 15. novembra līdz 24. novembrim no plkst. 11.00 līdz 18.0...