Gatavojoties 2020. gada Dakaras rallijreidam, autosporta leģendas Fernando Alonso un Marks Koma jau pērn Spānijā guva unikālu iespēju izmēģināt 2020. gada Toyota Hilux pirmsražošanas prototipu līdzās rallijreida Toyota Gazoo Racing Hilux sacīkšu mašīnai, kas viņus vienā no pasaulē sarežģītākajiem autosporta sarīkojumiem jau pirmajā reizē droši aizveda līdz finišam.
Visā pasaulē populārā pikapa jaunākā versija iegūs jaunu 2,8 litru dzinēju, kā arī pilnveidotu balstiekārtu, lai uzturētu leģendāri izturīga un uzticama automobiļa reputāciju.
Pēc testa izaicinājumiem bagātā ceļa posmā, kas radīts rallija automobiļiem, Fernando Alonso sacīja: “Hilux ir ikona, un es vienmēr esmu bijis tā fans. Kad pirmo reizi ieraudzīju jauno Hilux, tas atstāja spēcīgu iespaidu. Priecājos izmēģināt jauno auto sarežģītā vidē, rallija ātrumposmā, un pārbaudīt tā robežas. Jaunais 2,8 litru dzinējs uzvedas ļoti labi un piekares sajūtas ir lieliskas. Pat tad, ja tu dzen Hilux līdz maksimuma robežai, komforts nezūd. Es patiešām domāju, ka Hilux var būt neuzvarams.”
Pirmie jaunā Hilux testa braucieni tika organizēti sadarbībā ar Toyota Gazoo Racing Dakar Rally Team. Divkārtējais Lemānas 24 stundu sacensību uzvarētājs, FIA Pasaules izturības čempionāta titula ieguvējs Toyota Gazoo Racing sastāvā, divkārtējais Formula 1 pasaules čempions un Deitonas 24 stundu sacensību uzvarētājs Fernando Alonso, un viņa pārinieks, pieckārtējais Dakaras rallijreida uzvarētājs motociklu klasē, kā arī seškārtējais FIM Pasaules čempions apvidus motobraukšanā, Marks Koma, tikmēr aizvadīja intensīvus treniņus pirms 2020. gada Dakaras rallijreida, kurā ar savu Toyota Hilux finišēja cienījamā 13. pozīcijā.
Jūs varētu interesēt arī
Case IH Puma 240 ar powershift opciju
Traktoru Case IH Puma 240 tagad var pasūtīt ar PowerDrive pi...