Menu



Jaunās paaudzes krosovers Mercedes-Benz GLE

Tehnikas tests 30.07.2020   

image for article

Reklāma

Profi banner

Profi banner



Jaunais GLE izaicina konkurentus ar inovatīvu tehnoloģiju, iespaidīgu salona ietilpību un S-klases cienīgu aprīkojumu.

Ceturtās paaudzes Mercedes-Benz GLE prot atstāt labu iespaidu – tajā šķiet ietverts viss,
kas mūsdienās ir nepieciešams lielam un greznam apvidus auto: smalks ādas salons, jaudīgs dzinējs, nevainojams gaitas komforts, kā arī šāda izmēra automašīnai neticami laba vadāmība, ko nodrošina jaunā E-Active body control elektrohidrauliskā balstiekārta. Protams, visi gudrie aktīvās drošības asistenti, kādus var iedomāties.

Latvijā pirmais šā modeļa eksemplārs, kas nonācis zem auto mediju mikroskopa, ir GLE 300d. Tā ir GLE bāzes versija, kurai zem motora pārsega ir nevis trīs litru tilpuma sešcilindru dzinējs (kā varētu iztēloties pēc modifikācijas apzīmējuma), bet gan četrcilindru divlitru tilpuma dīzelis, kas sastopams praktiski ikvienā modelī ar Mercedes zvaigzni.

Ar 245 ZS jaudu un deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu tomēr izrādās pietiekami, lai 2,2 tonnas smagais auto 100 km/h ātrumu sasniegtu 7,2 sekundēs. Ja par šā motora dinamiku nevar sūdzēties, tad par akustiku gan – jo vērīgākie pircēji saklausīs atšķirību starp sešcilindru un četrcilindru dzinēju. Tāpēc viņiem ir iespēja koncentrēt uzmanību jau uz pakāpi augstāko GLE 350d ar 3,0 litru tilpuma dīzeļdzinēju, kam ir par diviem cilindriem vairāk un jūtami sulīgāks baritons. Deviņpakāpju transmisija ir pietiekami vienmērīga, taču tai ir tendence turēties zemākā pārnesumā, pat neatrodoties Sport režīmā. Tas nozīmē, ka četru cilindru motors par sevi atgādinās biežāk, nekā gribētos.

Pat versijai bez E-Active body control pneimatiskās balstiekārtas par gaitas komfortu nevar sūdzēties, vienalga kāds ir ceļa segums vai arī tā nav vispār.

Viena no GLE stiprākajām pusēm ir salons. Kā ikviens šāda izmēra SUV, arī Mercedes-Benz GLE ir piemērots četriem pieaugušajiem, vietas netrūkst, turklāt arī aizmugurē sēdošie var regulēt sēdekļa atbalsta leņķi. Trijatā gan aizmugurē būs pašauri, jo vidējam pasažierim nāksies dalīt vietu kājām ar masīvo transmisijas tuneli. Taču GLE ir pieejams arī versijā ar septiņām sēdvietām.

Tas, kas patiks ikvienam, ir pamatīgais monitors priekšējā panelī, kas patiesībā sastāv no diviem 12,3 collu izmēra ekrāniem. Viduskonsoles augšpusē esošais ekrāns ir skārienjutīgs un klausa pirkstu komandām kā dažs labs viedtālrunis.

Par cenu – kā zināms, Latvijā populārākā cena šajā segmentā ir 57 900 eiro, kādu pa spēkam sakomplektēt ir tikai zīmola ģenerālpārstāvim Domenikss, kas tādu jau ir sagatavojis.



 

 



gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jūs varētu interesēt arī


Tehnikas tests

Land Rover Experience tūre Rīgā

Land Rover cienītāji šodien tika pie iespējas gūt unikālu pi...

Tehnikas tests

Peugeot 2008 – pirmie iespaidi

Piedzīvojis radikālu pārveidi, mazais SUV tagad vienlīdz pie...

Tehnikas tests

Lauksaimnieku auto diena 2019

profi Latvija sadarbībā ar Zemnieku saeimu jau trešo reizi r...