Menu




Weidemann jaunās paaudzes kompaktais iekrāvējs

Ziņas 18.08.2020   

image for article


Klajā nācis Weidemann kompaktā teleskopiskā iekrāvēja T4512 jaunās paaudzes modelis.

2010. gadā Weidemann bija viens no pirmajiem ražotājiem, kas tirgū laida nelielu kompaktu teleskopisko iekrāvēju ar sānos uzstādītu dzinēju. “Tajos laikos konkurenti mums jautāja, ko mēs vēlamies mainīt ar šo mazo rotaļlietu”, tās dienas atceras komercdirektors Bernds Apfelbeks. “Turpmākajos gados šī mašīna izveidoja jaunu tirgus nišu, un pēdējo 10 gadu laikā tā ir kļuvusi par vienu no mūsu lielajiem bestselleriem daudzveidīgajā produktu klāstā. Tās celšanas augstuma, kompakto izmēru un veiktspējas kombinācija padara to iespaidīgu. Pacelšanas augstums 4,5 m nozīmē, ka to var izmantot visdažādākajos kraušanas darbos. 1,25 tonnu kravnesība nozīmē, ka nav problēmu strādāt ar jebkāda veida ķīpām un dažāda svara materiāliem.

Kompaktie izmēri – tikai 1,56 m platums un augstums mazāks par 2 m – ir patiesa šīs mašīnas vērtība. Tas ļauj iekrāvējam pārvietoties un strādāt šaurās vietās. Turklāt šo kompakto teleskopisko iekrāvēju var ērti transportēt ar piekabi. Pateicoties šīm īpašībām, T4512 ir kļuvis veiksmīgs tik dažādās nozarēs. Bet tagad mēs skatāmies nākotnē," sacīja Bernds Apfelbeks, turpinot stāstīt par jaunās paaudzes modeli, "Dzinēja pārveidošana atbilstoši izmešu V pakāpei ir prioritāte numur viens, taču esam arī izmantojuši izdevību T4512 vēl vairāk optimizēt visos tā darbības parametros.”

 

 

T4512 joprojām tiek aprīkots ar Yanmar dzinēju divās jaudas versijās. Tagad sākuma līmeņa dzinēja jauda ir 18,4 kW/25 ZS, bet jaudīgākajam dzinējam ir 33,3 kW/45 ZS (iepriekš dzinēja jauda bija 31 vai 40 ZS). Kā redzams, jaunajam pamata dzinējam ir nomināli mazāka jauda nekā tā priekšgājējam. Tomēr saskaņā ar ražotāja informāciju, tā veiktspēja ir uzlabojusies. Tas esot iespējams pateicoties Weidemann jaunajai elektroniski regulējamai vilkmes piedziņai ecDrive (Electric Control Drive), kas ļauj palielināt mašīnas kopējo veiktspēju pat zemākajā jaudas kategorijā. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka 18,4 kW dzinējs pilnībā atbilst emisiju V pakāpei, turklāt bez vajadzības pēc izplūdes gāzu pēcapstrādes. Šī dzinēja versija ir īpaši piemērota lietotājiem, kuriem ikdienā nepieciešams mazāk darba stundu.

 





gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Valtra prezentē jauno Q sēriju

Valtra 5. paaudzes modeļu klāsts tagad ir papildināts ar jau...

Ziņas

Case IH laiž klajā HD Pro preses

Jaunās Case IH preses RB HD Pro ir paredzēts lielākām lopkop...

Ziņas

Alliance 590 riepām 7 jauni izmēri

Septiņi jauni Alliance 590 izmēri paplašinājuši lauksaimniec...