Scania prezentējusi savu pirmo elektrisko kravas auto klāstu, kurā ietilpst hibrīds ar uzlādi no tīkla, kā arī pilnībā elektriska versija.
Scania hibrīds ar uzlādi no tīkla pieejams L un P sērijas kabīnēm un nodrošina iespēju nobraukt lielus attālumus ar iekšdedzes dzinēju, kā arī līdz pat 60 km elektriskajā režīmā. Tā kā hibrīdam ar uzlādi no tīkla ir arī iekšdedzes dzinējs, akumulatoru baterijām ir mazāk vietas. 115 kW elektro motoram ir trīs baterijas ar kopējo jaudu 95 kWh. Uzlādes laiks līdz 80% ilgst aptuveni 35 minūtes. Papildus uzlādei, izmantojot bremzēšanas enerģiju, iekraušanas un izkraušanas laikā, akumulatora enerģiju var papildināt. Elektriskais spēka pārvads ir apvienots ar 280 – 360 zirgspēku iekšdedzes dzinēju.
Pilnībā elektriskā Scania kravas automašīna tiek piedāvāta L un P sērijas kabīnēm un ir aprīkota ar bateriju komplektu 165 – 300 kWh un 230 kW elektromotoru, kas ir līdzvērtīgs 310 zirgspēku jaudai. Klienti var izvēlēties starp piecām vai deviņām akumulatoru baterijām, kas ar vienu uzlādi nodrošinās maksimālo nobraukumu 250 km.
Elektriskās kravas automašīnas var aprīkot ar virsbūvēm, kas paredzētas dažādu kravu pārvadājumiem, kā arī pašizgāzēju, betona maisītāju un atkritumu savācēju.
Abi elektriskie auto ieņems nozīmīgu lomu transporta pakalpojumiem arvien pieaugošajās pilsētvides teritorijās visā pasaulē, kurās ir noteiktas zemu emisijas līmeņu iebraukšanas zonas. Šie auto paplašina arī transporta izmantošanas iespējas – nodrošinot klusu piegādi, transporta pakalpojumi turpmāk būs iespējami arī naktīs un agros rītos, izvairoties no satiksmes sastrēgumiem un grūtībām apstāties, veicot preču piegādi.
Jūs varētu interesēt arī
Case IH Puma 240 ar powershift opciju
Traktoru Case IH Puma 240 tagad var pasūtīt ar PowerDrive pi...