Mitsubishi L200 pikaps ir visstabilākā vērtība japāņu autoražotāja modeļu paletē - to pierāda šī modeļa pārdošanas rezultāti, kas turpina augt jau kopš pirmās paaudzes L200 klajā laišanas pagājušā gadsimta otrajā pusē. Visā pasaulē pārdoti jau teju 5 miljoni Taizemē ražotā L200 vienību un, ņemot vērā pilnīgi loģisku Mitsubishi vēlmi turpināt tādā pašā garā, ikviens jauns modelis tiek veidots, rūpīgi ieklausoties klientu komentāros.
Jaunākā L200 interpretācija teorētiski ir tā dēvētais feislifts, jeb atjauninājums, taču no ārpuses tas izskatās pēc pilnīgi jauna modeļa, pateicoties daudz modernākam un iespaidīgākam vizuālajam tēlam. Mitsubishi pat iedevuši nosaukumu šim eksterjera dizainam, dēvējot to par „Rock Solid”, jeb „ciets kā klints”. Līdz ar vērienīgajām stila izmaiņām L20 priekšpusē, uzlabota arī ceļa pārredzamība, savukārt jaunie LED priekšējie lukturi ir novietoti augstāk, ļaujot šķērsot dziļākas krāces bez bažām tos pazaudēt.
Mitsubishi mārketinga cilvēki noskaidrojuši, ka daļa pircēju labprātāk iegādātos nevis vēl vienu krosoveru, bet gan kārtīgu pikapu. Tāpēc interjerā parādījušies jauni sēdekļi ar labāku sānu atbalstu, komforta aprīkojuma un aksesuāru saraksts ir garāks, ņemot vērā arī augošo pieprasījumu pēc dažādiem „gadžetiem” kā vieglajos auto. Pat tas, kas nav redzams – šasijas rāmis, bremzes, balstiekārta (neatkarīgā priekšā, atsperes aizmugurē) - ir ticis pārstrādāts tā, lai nodrošinātu labāku vadāmību un gaitas komfortu.
Zem motora pārsega – pilnīgi jauns un nedaudz klusāks 2,2 litru tilpuma dīzeļdzinējs ar 150 ZS (atbilst Euro 6d normām), jaunums ir arī sešpakāpju automātiskā transmisija, kuru var lietot arī manuālajā režīmā, izmantojot pārnesumslēgus uz stūres kolonnas, kā Lancer Evolution X. Joprojām pieejama arī normāla manuālā transmisija. Testa brauciena laikā pārliecinājāmies, ka , neatkarīgi no transmisijas, savas spējas L200 nav zaudējis. Par spīti civilajām, mazāka trokšņa radīšanai domātajām riepām, ar kurām bija apauti 18 collu diski, tas bezrūpīgi izbrauca diezgan sarežģītu bezceļu trasi. Savs nopelns noteikti ir uzlabotajai pilnpiedziņas sistēmai, kas papildināta ar vēl vienu braukšanas režīmu bezceļa apstākļiem, kā arī „Hill Descent Control”, jeb sistēmu, kas ļauj teju autopilotā braukt lejup pa stāvām nogāzēm, pašam atliek vien grozīt stūri.
Citu elektronisko palīgrīku saraksts papildināts ar drošības sistēmu, kas palīdz turēties joslā un signalizē par cita ceļu satiksmes dalībnieka atrašanos L200 aklajā zonā. Jaunais L200 arī brīdinās par iespējamu sadursmi – tai skaitā, braucot atpakaļgaitā. Turklāt tas joprojām spēj vest līdz 1080kg smagas kravas, vilkt līdz 3,5 tonnas smagas piekabes un demonstrē labāku apgriešanās rādiusu nekā varētu gaidīt no 5,3 metrus gara kravas auto. Manevrēt šaurās stāvvietās vai starp celmiem mežā palīdz arī precīzais un veiksmīgi līdzsvarotais hidrauliskais stūres pastiprinātājs.
Tas, protams, nav nekāds luksusa sedans, bet gan pikaps uz rāmja šasijas, ko L200 nevilcinās atgādināt uz šosejas, braucot lielākā ātrumā (virs 110 km/h). Tomēr Latvijā, ievērojot maksimālā ātruma ierobežojumus, šis fakts var pat palikt nepamanīts.
Tāpat kā vairums “double-cab” pikapu, arī Mitsubishi L200 ir kļuvis elegantāks, funkcionālāks un labāk aprīkots. Šī tendence vērojama jau vairākus gadus, un to akcentēja Mercedes-Benz X-Klases ienākšana pikapu segmentā. Tāpēc Mitsubishi labi apzinājās, ka ar L200 jāizdara kaut kas vairāk par vienkāršu modeļa atjaunināšanu. Mūsuprāt, veiktās pārmaiņas ir labi pārdomātas un rezultāts izdevies veiksmīgs. L200 cenas sākas no nepilniem 27 tūkstošiem eiro, bet dārgākā L200 modifikācija – apmēram 10 tūkstošus eiro vairāk. Ņemot vērā, ka L200 vienmēr bijis starp pašiem izturīgākajiem pikapiem, šī investīcija postā neaizies.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Volvo EX90 pirmais testa brauciens + VIDEO
Volvo EX90 ir pirmais pilnībā elektriskais septiņvietīgais S...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...