

Lauksaimniecības un industriālo riepu globālajā tirgū parādījies jauns nosaukums. Tikko prezentēta tā jaunā identitāte – Yokohama Off-Highway Tires (YOHT) turpmāk apvienos Yokohama OTR un Alliance Tire Group riepu zīmolus.
Yokohama Rubber Co., Ltd. jau pirms četriem gadiem iegādājās Alliance Tire Group (ATG), bet pagājušā gada rudenī paziņoja par plāniem apvienot savu globālo bezceļu riepu biznesu vienā vienībā. Yokohama Off-Highway Tire (YOHT) tagad ietver Yokohama bezceļa riepu (OTR) biznesu visā pasaulē un Alliance Tire Group (ATG) ar tās labi zināmajiem riepu zīmoliem Alliance, Galaxy un Primex.
YOHT prezentējis jaunu korporatīvo identitāti un jaunu korporatīvo logotipu, kas balstīts uz Yokohama 100 gadus ilgo mantojumu, vienlaikus uzsverot savu atšķirīgo vietu bezceļa riepu segmentā. Tā rezultātā pašreizējā ATG preču zīme visā pasaulē vairs nepastāv no 2021. gada 1. janvāra. Iepriekšminētās vizuālās identitātes izmaiņas veiktas arī jaunajā interneta vietnē, kā arī Google un Apple lietotņu veikalos.
YOHT būs globāls tirgus spēlētājs ar saviem centriem Tokijā, Bostonā, Amsterdamā un Mumbajā. Jaunā vienība piedāvās pilnu bezceļa (OHT) riepu klāstu (ieskaitot Alliance, Galaxy, Primex), sākot no mazām iekrāvēju riepām līdz īpaši lielām ROTR (radiālās bezceļa) riepām, lai apmierinātu plašas klientu vajadzības celtniecības un rūpniecības transportlīdzekļiem, kā arī lauksaimniecības un mežsaimniecības mašīnām. YOHT atbalstīs Yokohama Group globālais bezceļu riepu ražošanas tīkls, kurā ietilpst astoņas rūpnīcas četrās valstīs un trīs pētniecības un attīstības centri Japānā, Indijā un ASV.

Jūs varētu interesēt arī

Profesionālā izglītība – atspēriens nākotnei
Latvijā aizvien lielāku lomu izglītības sistēmā ieņem profes...

Valtra ražo CVT lielākajiem traktoriem
Valtra Q un S sēriju traktoriem bezpakāpju transmisijas (CVT...