Menu




Claas Arion 400. sērijas modernizācija

Ziņas 05.03.2021   

Claas Arion 400. sērijas modernizācija

Claas vidējās klases traktoru Arion 400. sērija ir pilnveidota – parādījies jauns topmodelis (155 ZS), dzinēji atbilst izmešu V pakāpei, kā arī ir veikti daudzi citi uzlabojumi. Claas Arion 400 traktoriem ir arī jauns dizains, Claas jaudas pārvaldība (CPM), kas Arion 440 modelī un augstākos modeļos nodrošina papildu jaudu. Turklāt šiem modeļiem ir arī vairāk hidrauliskās jaudas, lielāka celtspēja un palielināta transportlīdzekļa pilnā masa.

Līdz 155 ZS ar CPM
Jaunajā Arion 400. sērijā tagad ir septiņi modeļi ar maksimālo jaudu no 90 līdz 155 ZS un CPM saskaņā ar ECE R120. Tas nozīmē, ka jaunais flagmaņa Arion 470 modelis ar CPM nodrošina maksimālo jaudu līdz 155 ZS un maksimālo griezes momentu 631 Nm. 
Visi modeļi – sākot ar Arion 410 līdz pat jaudīgākajam Arion 470 – ir aprīkoti ar 4,5 litru četrcilindru Fiat Powertrain dzinējiem, un tiem ir jaunākā 4 vārstu tehnoloģija un turbokompresori ar starpdzesēšanu. Turbokompresori, sākot ar Arion 430 un uz augšu, ir aprīkoti arī ar izplūdes gāzu regulatoru. V pakāpes pēcapstrādes sistēma attīra izplūdes gāzes, izmantojot efektīvu SCRoF tehnoloģijas (Selektīvā katalītiskā reducēšana uz filtra) un dīzeļdegvielas oksidēšanās katalizatora (DOC) kombināciju. Tas nozīmē, ka dzinēji darbojas ne tikai tīri, bet arī efektīvi, ar mazu dīzeļdegvielas un AdBlue patēriņu. Degvielas tvertne, kuras tilpums ir no 140 līdz 190 l, ir pietiekama, lai bez papildus uzpildes varētu strādāt garas darba dienas, savukārt AdBlue tvertne, kuras tilpums ir no 17 līdz 22 litriem,  jāuzpilda tikai tad, kad degvielu uzpilda katru otro uzpildīšanas reizi. Visiem dzinējiem eļļas maiņas intervāls ir 600 stundas.

Powershift transmisija
Sākot ar Arion 430. modeli un uz augšu, pircēji var izvēlēties kādu no divām Powershift transmisijām. QUADRISHIFT (standarts Arion modeļiem 410 un 420) nodrošina16 uz priekšu un 16 atpakaļgaitas pārnesumus, un katram no tiem ir četri diapazoni (četras pārnesumu grupas). Izvēles opcija ir HEXASHIFT transmisija, kurai ir seši Powershift ātrumi un 24 uz priekšu un atpakaļgaitas pārnesumi. Pazeminošais pārnesums līdz 150 m/h kā izvēles opcija ir pieejama abiem transmisijas variantiem. HEXASHIFT maksimālo ātrumu 40 km/h sasniedz pie 1840 apgr./min.
Izmantojot automātiskās pārslēgšanas funkciju QUADRACTIV un HEXACTIV, abas transmisijas var automātiski pārslēgt, iepriekš iestatot vai nu tikai Powershift ātrumus (lauka režīms), vai abus Powershift ātrumus un diapazonus (ceļa režīms), kas automātiski izvēlas pareizo Powershift ātrumu, mainot diapazonu (pārnesumu grupas). Transmisijas iestatījumos ir trīs automātiskie pārslēgšanas režīmi (pilnīgi automātiskais, jūgvārpstas un manuālais režīms), kurus operators var ieprogrammēt atbilstoši veicamajam darbam. Automātiskās pārslēgšanas funkcija ir pieejama Arion 400 traktoriem ar Claas Informations System (CIS). 

Kompakts, veikls un stabils
Arion 400 ir apvienojis garas riteņu bāzes priekšrocību 2,49 m (Arion 410 un Arion 420) vai 2,53 m (Arion 430 - Arion 470) ar īsu kopējo garumu. Tas kopā ar priekšējo riteņu pagriešanas leņķi līdz 55 grādiem nodrošina izcilu manevrēšanas spēju – tam palīdz arī jauna, no stūres pagriešanas leņķa atkarīgā automātiskā četrriteņu piedziņa un (kā izvēles opcija) maināmā attiecība starp stūrējošiem riteņiem un priekšējā tilta stūrēšanas leņķi. Neskatoties uz traktora kompaktajiem izmēriem, tā stabilā konstrukcija garantē drošu pievienotā agregāta izmantošanu un lielu stabilitāti, strādājot ar frontālo iekrāvēju. Daļēji tas ir saistīts ar tā statisko masas sadalījumu 50:50 bez balasta.
Transportlīdzekļa pilna masa tagad ir palielināta līdz 9 t, ļaujot lietderīgai slodzei sasniegt līdz pat 3,8 t. Jaunais slodzes jutīgais hidrosūknis (izvēles opcija) nodrošina 150 l/min hidraulisko jaudu, kas ir pietiekami, lai darbinātu pašus prasīgākos jaudas patērētājus. Pat pie degvielu ekonomējošiem 1600 apgr./min tas nodrošina jaudu 110 l/min. Līdz ar to ir pieejamas pavisam četras sūkņa versijas no diviem atvērta tipa hidrauliskiem kontūriem, kas, izmantojot Load-sensing hidrauliskās sistēmas jaudu 110 l/min, nodrošina 60 un 100 l/min. Abas Load-sensing versijas nodrošina arī lielāku 6,25 t celtspēju aizmugurē.

Komforts pēc pasūtījuma
Tāpat kā iepriekšējās paaudzes traktorus, arī jaunos Arion 400. sērijas modeļus ir iespējams konfigurēt atbilstoši klientu prasībām un pielietošanas veidiem. Lai vēl uzlabotu operatora komfortu, ir pieejama Proactiv priekšējā tilta amortizācijas sistēma, mehāniskā divu punktu kabīnes balstiekārta un dažādi sēdekļa varianti. Gan priekšējā, gan aizmugurējā uzkare, gan arī Claas frontālie iekrāvēji ir aprīkoti ar vibrācijas slāpēšanas sistēmu.

Turklāt papildus augsta profila kabīnei ar stikloto jumtu vai lūku, kas ir standartaprīkojums, tagad Arion 400 ir iespējams uzstādīt zema profila kabīni vai arī pasūtīt novatorisko Panoramic kabīni. Panorāmas skata kabīne, pateicoties vienlaidus, 2,41 m² lielam vējstiklam, nodrošina netraucētu skatu uz frontālā iekrāvēja darba rīkiem. Durvis ir plaši atveramas, lai operators varētu kabīnē iekāpt un izkāpt ērti un droši. Dažiem modeļiem, kas ir speciāli paredzēti komunāliem darbiem, ir piecu statņu kabīne ar triecienizturīgu polikarbonāta sānu logu. Visiem kabīnes variantiem var pasūtīt LED apgaismojuma pakotni.
Standarta kabīnes aprīkojumu var pilnveidot ar CIS vai CIS+ komplektācijām. Abām komplektācijām ir labās puses elkoņbalstā integrētas daudzfunkciju vadības sviras 10 vadības elementi un labajā statnī – darba monitors, kuram CIS+ versijā ir CIS displejs (CIS versijā tas jāpasūta atsevišķi). Vēl CIS+ versijai ir elektrohidrauliskie izvadi un arī laukmalas secību programma Claas Sequence Management (CSM).

Rūpnīcā uzstādāma stūrēšanas sistēma 
Visus jaunos Arion 400 traktorus rūpnīcā var aprīkot ar Claas track guidance system (stūrēšana slejās), ko vada ar S7 vai S10 termināli un kas tiek attēlots ekrānā. Papildus Satcor un Omnistar ir iespējams izvēlēties dažādus RTK korekcijas signālus. Ja operators ir ieslēdzis Auto Turn, tad apgriešanās manevri laukmalā tiek veikti pilnīgi automātiski.
Ar S10 termināli ir iespējams vadīt arī ar ISOBUS saderīgus agregātus, ja aizmugurē uzstāda ISOBUS ligzdu (izvēles opcija).
Jaunajiem Arion 400 pieejama arī automātiskā dokumentēšana, ko nodrošina Telematics.



 





gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Pilnveidots Kuhn Optimer

Pilnveidots Kuhn Optimer

Jaunā Kuhn Optimer disku kultivatora 12,5 m versija izstrādā...

Ziņas

Avant e-sērijas elektriskie iekrāvēji

Avant e-sērijas elektriskie iekrāvēji

Avant e-sērijas trešās paaudzes elektriskie iekrāvēji ir apr...

Ziņas

Akmeņu savākšanas iekārta Stoneless

Akmeņu savākšanas iekārta Stoneless

Kvadraciklam vai minitraktoram piekabināms akmeņu savācējs S...