

Populārais krosovers trešajā paaudzē būvēts uz alianses jaunās CMF-C platformas. Taču inženieru mērķis bija saglabāt pašreizējās Qashqai proporcijas.
Īpaši augstas stiprības tērauda (UHSS) izmantošana jaunā Qashqai struktūrā ir palielinājusies par 50%. Tas veicina virsbūves svara samazināšanu, kas ir par 41% izturīgāka nekā iepriekšējai automobiļa versijai.
Tāpat ir pieliktas pūles arī automobiļa kopējās masas samazināšanā. Pat bagāžas nodalījuma durvis tagad ir izgatavotas no kompozītmateriāla, kas vien ļauj ietaupīt 2,6 kg. Priekšējās un aizmugurējās sānu durvis, priekšējie spārni un pārsegs tagad ir izgatavoti no alumīnija, kas ļauj ietaupīt 21 kg.
Jaunais Qashqai būs pieejams ar 1,3 l benzīna dzinēju, kas ieguvis 12 V vieglā hibrīda sistēmu. Tas tiks piedāvāts ar divām jaudas iespējām – 138 ZS ar manuālo pārnesumkārbu un priekšpiedziņu, kā arī 156 ZS ar jaunu Xtronic pārnesumkārbu un priekšējo vai visu riteņu piedziņu.
Tāpat būs pieejama novatoriskā e-POWER elektromotora piedziņas sistēma, radot sajūtu, kāda ir braucot ar elektromobiļiem, bez bažām par nobraucamo attālumu. e-Power sistēmā benzīna dzinējs nav savienots ar riteņiem, tas vienkārši uzlādē akumulatoru, un atšķirībā no 100% elektromobiļiem strāvas avots ir dzinējs, nevis tikai akumulators. Detalizētāku informācija par e-Power modifikāciju ražotājs sola publiskot vēlāk.
Tāpat kā priekšgājējus, arī jauno Qashqai izstrādājusi Nissan Design Europe darba grupa, kas strādā Londonā, un inženiertehnisko darbu vadīja Nissan Eiropas tehniskais centrs, kas atrodas Kranfīldā, Bedfordšīrā (Lielbritānijā).




Jūs varētu interesēt arī

Profesionālā izglītība – atspēriens nākotnei
Latvijā aizvien lielāku lomu izglītības sistēmā ieņem profes...

Valtra ražo CVT lielākajiem traktoriem
Valtra Q un S sēriju traktoriem bezpakāpju transmisijas (CVT...