Pēc Land Rover standartiem jaunais Defender ir revolucionārs modelis. Tam ir alumīnija monokoks un vācu automāts ar astoņiem pārnesumiem. Virsbūves paneļi vairs nav kniedēti kā indiešu autobusam, bet pati automašīna ražota Slovākijā. Vecais 110 pilsētā jutās kā iemaldījies no laukiem vai sērferu pludmales. Jaunajam ir pavisam citas manieres.
Ar jauno Defender pilsētā var braukt mierīgi. Tas ir īsts premium apvidus automobilis. Turklāt tieši apvidus automobilis, nevis SUV un nevis krosovers. Tas ir īsts visurgājējs, tikai aprīkots ar visām iespējamām ekstrām. Tas ir liels, patiešām liels, riteņu bāze ir 3 metri. Standarta pneimopiekare, zemāks smaguma centrs un garie piekares gājieni padarījuši Defender patīkami līganu, taču ne šķobīgu.
Sadarbībā ar Auto Ziņas
Jūs varētu interesēt arī
Volvo EX90 pirmais testa brauciens + VIDEO
Volvo EX90 ir pirmais pilnībā elektriskais septiņvietīgais S...
Pirmais brauciens ar jauno Cupra Terramar – VIDEO
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola mod...