

Jaunais traktors ir aprīkots ar Kubota trīscilindru dīzeļdzinēju (1826 cm³), kuram ir CRS, EGR un DPF tehnoloģijas, kas nodrošina atbilstību izmešu V pakāpei.
Kopumā tas samazina gan izplūdes gāzu emisijas un degvielas patēriņu. Turklāt lielāka degvielas tvertne ar 42 l tilpumu vajadzētu nodrošināt ilgāku nepārtrauktas darbības laiku.
L1-382 ir pieejamas divu veidu transmisijas – mehāniskā pārnesumkārbu ar 8 pārnesumiem uz priekšu un 4 atpakaļ, vai arī trīspakāpju hidrostatiskā pārnesumkārba.
Traktora jaunais dizains ar pilnībā atveramu viengabala motoru pārsegu nodrošina labāku pārredzamību. Turklāt traktoru tagad var aprīkot ar augstas veiktspējas hidraulisko sūkni ar ražību 30,6 l/min, kā arī pilnībā integrētu LA525 frontālo iekrāvēju.
Pēc Kubota teiktā, L1-382 drīz būšot pieejams pie visiem dīleriem.
Jūs varētu interesēt arī

Profesionālā izglītība – atspēriens nākotnei
Latvijā aizvien lielāku lomu izglītības sistēmā ieņem profes...

Valtra ražo CVT lielākajiem traktoriem
Valtra Q un S sēriju traktoriem bezpakāpju transmisijas (CVT...