Menu




Peugeot piedāvā pilna spektra elektrisko komercauto klāstu

Ziņas 27.05.2021   

image for article


Peugeot zīmols ir kļuvis par vienu no pirmajiem autoražotājiem, kas Eiropā piedāvā visaptverošu elektrisko komercauto klāstu. Jaunajam Peugeot e-Expert (Starptautiskais gada furgons 2021) un Peugeot e-Boxer, tagad ir pievienojies arī jaunais Peugeot e-Partner.

Peugeot e-Partner tiek piedāvāts vairākās versijās. Šī komercauto sniedzamība ir līdz 275 kilometriem, tam ir pieejama standarta un pagarinātā virsbūve, kā arī divu veidu salona konfigurācijas. Tas nozīmē, ka e-Partner var būt furgons ar trim sēdvietām vai arī automobilis ar padziļināto kabīni un piecām sēdvietām. Peugeot e-Partner vilktspēja ir 750 kilogrami, kravnesība - 800 kilogrami, savukārt kravas telpas maksimālā ietilpība ir 4,4 m3. Tā ir tieši tāda pati kā modelim ar iekšdedzes dzinēju.

Tā kā gandrīz 80% komercauto vadītāju dienā vidēji nobrauc mazāk nekā 200 kilometrus, Peugeot Partner elektriskā versija to spēj izpildīt.

Peugeot e-Partner ir apgādāts 100 kW, 260 Nm elektromotoru. Tā kā maksimālais griezes moments ir pieejams jau no starta, automobiļa reakcija ir ātra, bez vibrācijām, trokšņiem, ātrumu pārslēgšanas un, protams, CO2 izmešiem. Elektromobiļa akumulators atrodas zem grīdas un tādējādi neietekmē kravas telpas tilpumu.

Jaunais Peugeot e-Partner piedāvā trīs braukšanas režīmus: Eco (60 kW, 190 Nm), kas veicina ekonomiju un sniedzamību; Normal (80 kW, 210 Nm), kas ir optimāls ikdienas lietošanai; Power (100 kW, 260 Nm), kas optimizē veiktspēju, kad jātransportē smagas kravas.

Papildus tam ir divi bremzēšanas režīmi, kas nodrošina dažādu bremzēšanas un enerģijas atjaunošanas intensitāti: mērenais rada līdzīgu sajūtu, kā braucot ar iekšdedzes dzinēju, savukārt aktīvais režīms, ko ieslēdz, nospiežot “B” (Brake) slēdzi līdzās transmisijas vadībai, pie akseleratora pedāļa atlaišanas nodrošina izteiktāku palēnināšanos un palielina gaitas rezervi.

Abas e-Partner versijas (standarta un pagarinātā) ir pieejamas ar 50 kWh litija jonu akumulatoru, kurš sastāv no 18 moduļiem. Akumulatora termokontrole, kas ir savienota ar pasažieru salona apsildes sistēmu, ļauj ātri uzlādēt akumulatoru, optimizēt ar uzlādi nobraucamo attālumu un palielināt akumulatora kalpošanas laiku. Termokontrole arī dod iespēju izmantot lādētājus ar 100 kW jaudu un sasniegt 80% uzlādes 30 minūtēs.

Elektriskajam furgonam ir gluda grīda, kuras lietderīgais garums standarta versijā ir palielināts līdz maksimāli 3,09 metriem un līdz 3,44 metriem pagarinātajā versijā.

Šī auto izstrādāju viens no mērķiem ir izlīdzināt lietošanas kopējās izmaksas starp automašīnu ar iekšdedzes dzinēju un elektromobili. Elektriska automobiļa iegādes cena ir augstāka, taču jāņem vērā vairāki faktori: elektromobilim ir augstāka atlikusī vērtība pie pārdošanas otrreizējā tirgū, pastāv virkne finansiāla rakstura veicināšanas pasākumu (tai skaitā zemāki reģistrācijas izdevumi, nodokļu atlaides, izdevīgāki apdrošināšanas nosacījumi), uzturēšana ir lētāka (par aptuveni 50% zemāki izdevumi 48 mēnešu periodā) un arī tēriņi par patērēto enerģiju ir zemāki (elektroauto izmaksā par līdz pat 70% lētāk nekā auto ar iekšdedzes dzinēju).

Jaunais Peugeot e-Partner Baltijas valstu tirgos nonāks 2021. gada otrajā pusē.

 





gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Horsch attīsta dažādus autonomijas novirzienus

Pateicoties autonomām tehnoloģijām, arī lauksaimniecībā iesp...

Ziņas

Haitek pārstāv Malwa tehniku

Par Zviedrijas ražotāja Malwa oficiālo pārstāvi Latvijā kļuv...

Ziņas

Latraps Lauku diena Kurzemē

LPKS LATRAPS Tehnikas nodaļa vakar pēcpusdienā rīkoja Lauku...