Modernizētajiem Deutz-Fahr 7. sērijas traktoriem (7250 TTV un 7250 TTV HD - Heavy Duty) ir stāvāks motora pārsegs un piepacelta kabīne, kas uzlabo pārskatāmību. Citi Vācijā ražoto traktoru atjauninājumi ietver V pakāpes dzinēju un jaunu transmisiju.
Atjauninātajiem traktoriem ir paša ražotāja izgatavoto bezpakāpju transmisiju Compound TTV divi varianti. 7250 TTV HD modelim uzstādītā T7760 pārnesumkārba ir atrodama arī 8280 TTV modelī, savukārt 7250 TTV modelim izmanto T7560 transmisiju. Abām hidrostatiskajām pārnesumkārbām ir līdzīga pamata konstrukcija un tām tagad ir pilnveidotas mehāniskās sastāvdaļas un uzstādīta jauna programmatūra, kas nodrošina labāku paātrinājumu un lielāku griezes momentu.
Transmisija, kas ražota Lauingenas rūpnīcā Vācijā, ir pieejama 40, 50 un 60 km/h variantos (40 km/h pie 1200 apgr./min un 60 km/h pie mazāk nekā 1800 apgr./min). Pārnesumkārba ir aprīkota ar „PowerZero” aktīvo apstāšanos, kā arī powershuttle vadību uz stūres statņa un rokas balsta vadībā.
Deutz TCD 6.1 dzinējs attīsta maksimālo jaudu 247 ZS un griezes momentu 1072 Nm. Pēc izplūdes gāzu apstrādes izmantojot SCR, DOC un DPF tas atbilst V pakāpes prasībām. Eļļas maiņas intervāli ir pagarināti līdz 1000 stundām (dzinējam) un 2000 stundām (transmisijai un hidraulikai). Jaunajā viengabala degvielas tvertnē ietilpst 505 litri dīzeļdegvielas.
Vēl var minēt lielāka diametra aizmugurējās riepas (2,05 m), un līdz 6,5 t palielinātu kravnesību. Traktora pilna masa ir 15,5 t (7250 TTV) un 16 t (7250 TTV HD). Lai uzlabotu ceļu satiksmes drošību ir pieejama inteliģenta priekšējās ass balstiekārta, kā arī sausās disku bremzes. Arī apgriešanās aplis ir samazināts par gandrīz diviem metriem līdz 5,95 m.
Priekšējās uzkares celtspēja ir 5,45 t, bet Dual Speed priekšējā jūgvārpsta nodrošina 1000 uz 1000 Eco apgriezienus. Aizmugurē ir pieejami arī jūgvārpstas eco apgriezieni (500/1000). 7250 TTV modelim aizmugurējā uzkares celtspēja ir 10 t, bet 7250 TTV HD modelis var pacelt nedaudz vairāk, proti, 11,1 t.
Jaunizveidotais rokas balsts nav vienīgā izmaiņa MaxiVision kabīnē, kuru var aprīkot arī ar uzlabotu pneimatisko balstiekārtu, praktisku stiprinājumu papildu monitoriem un grozāmu pneimatisko sēdekli. jaunais SR20 GNSS RTK satelīta uztvērējs nodrošina automātisku apgriešanos lauka galos.
Var uzstādīt hidrauliskās vai pneimatiskās piekabes bremzes, un uzlabotā piekabes bremžu pārvaldība (aTBM) optimizē piekabes bremžu veiktspēju. Papildaprīkojumā pieejamā motora bremze aktivizē E-visco ventilatoru, lai efektivizētu palēninājumu un abus modeļus var aprīkot ar papildu LED apgaismojuma komplektu.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...