Ceturtās paaudzes pikaps Ford Ranger piedzīvojis pamatīgu transformāciju, piedāvājot jaunus spēka agregātus, drosmīgu dizainu un modernizētu salonu.
Ford Ranger vairākās valstīs kļuvis par vislabāk pārdoto pikapu. Jaunā Ranger dizainā redzama ietekme no amerikāņu tirgū esošajiem lielajiem pikapiem – jaunā Bronco un F-150. Tas ir par 50 mm platāks nekā priekštecis, tādējādi iegūstot plašāku stāju, ko vēl vairāk paspilgtina lielāks radiatora režģis ar horizontālu joslu. Uz tās iestrādāta Ford emblēma, un tā stiepjas pāri visai priekšpusei līdz pat jaunajiem C-veida dienas gaitas lukturiem.
Uz aizmugures vāka ieštancēts Ranger nosaukums, savukārt sānos redzamas izteiktākas riteņu arkas. Abās aizmugurējā bampera pusēs ir integrēts pakāpiens, lai uzlabotu piekļuvi kravas nodalījumam.
Ranger saglabājis līdzšinējo 2,0 litru dīzeļdzinēju, kam nedaudz pārveidota dzesēšanas sistēma. Agregāta jauda pagaidām netiek atklāta, taču ir zināms, ka tam būs gan vienas, gan divu turbīnu modifikācijas.
Jaunumu klāstā ir 3,0 litru V6 dīzeļdzinējs. Sagaidāms, ka veiktspējas ziņā tas pārtrumpos šī brīža jaudīgāko Ranger versiju. Ford atklājis, ka jaunais Ranger piedzīvos daļēju elektrifikāciju, taču plašāks skaidrojums par šo jauninājumu pagaidām netiek sniegts. Visticamāk tas būs hibrīds, taču tieši kāda veida, uzzināsim vēlāk.
Transmisiju klāstā būs gan piecu, gan sešu pārnesumu mehānika, kā arī desmitpakāpju automāts.
Pasūtījumu pieņemšana sāksies 2022. gada beigās, bet cenas tiks atklātas nedaudz ātrāk. Droši vien ap to pašu laiku parādīsies arī jaunās paaudzes Volkswagen Amarok, kurš turpmāk būs Ranger tehniskais līdzinieks.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...