Vērienīgais pasākums notika FBO Riga biznesa aviācijas centrā, kur klienti, auto žurnālisti, Land Rover pārstāvji, auto cienītāji un partneri spožu lidaparātu ielenkumā noskatījās satriecošu priekšnesumu, kura vizuālie un skaņas efekti neatstāja vienaldzīgu nevienu.
“Jaunajā Range Rover Sport mēs pirmo reizi ieviešam vairākas nozīmīgas tehnoloģijas, kas to izceļ citu auto vidū. Pirmizrādes laikā Latvijā žurnālisti, eksperti, Land Rover cienītāji un partneri bija aicināti pirmo reizi klātienē skatīt jauno un īpaši jaudīgo luksusa SUV un gūt pārliecību, ka tas tiešām ir pelnījis īpašo statusu tirgū. Esmu droša, ka klienti Latvijā iemīlēs jauno modeli, tāpat kā savulaik pirmās un otrās paaudzes mašīnas," sacīja Juste Jaruše, Jaguar un Land Rover Baltics biznesa vadītāja.
Visu jauno tehnoloģiju pamatā ir jaunā MLA-Flex arhitektūra, kuras robustā konstrukcija padara virsbūvi pat par 35% stingrāku nekā iepriekšējai paaudzei. MLA-Flex darbojas kopā ar virkni citu sistēmu, kuras īpaši pilnveidotas jaunajam modelim un kuras uzrauga viedo integrētās šasijas vadības sistēmu.
Piemēram, jaunā Dynamic Response Pro stūres sistēma spēj strādāt roku rokā ar jaunākās paaudzes pneimatisko balstiekārtu, kurā pirmo reizi iestrādātas pārslēdzama tilpuma pneimatiskās atsperes. Pateicoties jaudīgai 48 voltu elektriskajai sistēmai, kas katrai asij spēj pievadīt līdz pat 1400 Nm griezes momentu, sistēma nodrošina maksimālu stabilitāti vissarežģītākajos apstākļos gan taisnā trasē, gan līkumos.
Adaptīvā pneimatiskā balstiekārta ietilpst visu jauno Range Rover Sport standarta aprīkojumā, un, pateicoties viedām sistēmām, situācijai to var pielāgot ar vislielāko precizitāti, nodrošinot vadītājam gan Range Rover komfortu, gan Range Rover Sport sportiskumu un dinamiku. Lai balstiekārta darbotos pēc iespējas precīzāk un vienmērīgāk, auto tagad ņem vērā arī eHorizon navigācijas datus un sagatavojas gaidāmajiem līkumiem.
Visi jaunie Range Rover Sport ir aprīkoti ar astoņu pakāpju ZF automātisko pārnesumkārbu un viedo visu riteņu piedziņu, kas spēj intuitīvi sadalīt vilces spēku starp riteņiem. Savukārt jaunais 530 ZS V8 Twin Turbo spēka agregāts nodrošina sportiskam auto līdzvērtīgu veiktspēju, kas Dynamic Launch režīmā no nulles līdz 100 kilometriem stundā ļauj paātrināties nieka 4,5 sekundēs. Dzinēju klāsts apmierina visplašākās vajadzības, tāpēc klienti var izvēlēties arī ekonomisku vieglā hibrīda un Ingenium dīzeļdzinējus. No 2024. gada modeļu klāstu papildinās pilnībā elektriskā versija.
Arī salonā ir rasta vieta mūsdienīgiem risinājumiem. Jaunās paaudzes aktīvā trokšņu slāpēšana samazina ceļa un riepu radīto troksni, tāpēc pasažieri var netraucēti baudīt jaunā Range Rover Sport spēka piedziņas dūkoņu. Lai nepārtraukti uzraudzītu ieplūstošās skaņas, trokšņu slāpēšanas sistēma izmanto mikrofonus un akselerometrus riteņu arkās, savukārt trokšņu slāpēšanas skaņas profilu viedās sistēmas aprēķina līdzīgi kā modernajās audio austiņās. Par gaisa kvalitāti gādā jaunās paaudzes salona gaisa attīrīšanas sistēma Cabin Air Purification Pro.
Jaunā Range Rover Sport cena Latvijā ir no 98 450 eiro.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...