Jaunais AGCO dzinējs Core75 sākotnēji ir pieejams 7,5 l, sešcilindru 300 ZS (223 kW) versijā un ir izstrādāts tā, lai būtu saderīgs ar nākotnes degvielām, piemēram, ūdeņradi, etanolu, metanolu, biogāzi un, iespējams, varētu darboties kā elektriskais hibrīds.
Pirmais jaunā klāsta dzinējs ir saderīgs ar hidrogenētas augu eļļas (HVO) biodegvielu, kas ļauj līdz pat 90% samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas.
1450 Nm maksimālo griezes momentu tas nodrošina pie 1300 apgr./min, nevis pie tipiskajiem 1500 apgr./min. “Zemo apgriezienu koncepcija šim dzinējam šobrīd nodrošina labāko degvielas ekonomiju savā jaudas klasē (188 g/kWh),” komentē AGCO Power inženieru direktors Kari Altonens.
Jaunais 300 ZS (223 kW) dzinējs paredzēts darbam ar HVO biodegvielu, un drīzumā tas varēs darboties ar ūdeņradi, bioetanolu, metanolu, biogāzi vai strādāt kā elektriskais hibrīds.
Dzinēja optimizētā konstrukcija ar mazāk detaļām padara to uzticamāku un vieglāk apkalpojamu, bet uzlabotā izmešu pēcapstrādes sistēma EAT atbilst visstingrākajiem izmešu standartiem bez nepieciešamības izmantot EGR.
Nesen klajā nākušie Fendt 700 Vario Gen 7 traktori ir pirmie, kas aprīkoti ar jauno dzinēju. Dzinēja bloka konstrukcija un novietojums nodrošina šiem traktoriem mazāku apgriešanās apli un lielāku klīrensu.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...