BKT izstrādājis īpašas riepas, kas piemērotas elektriskajiem transportlīdzekļiem un tās var atpazīt pēc e-ready logotipa. Pirmais riepas modelis ar jauno marķējumu ir Agrimaxfactor 70 traktoriem paredzētā sērija.
Runa nav tikai par e-ready logotipa iespiešanu riepas bortā. Indijas riepu ražotājs norāda, ka izmēģinājumi un lauka testi ir parādījuši, ka ar elektrību darbināmiem transportlīdzekļiem ir ievērojami lielāks riepu nodilums nekā dīzeļmašīnām.
Lai nodrošinātu optimālu dzīves ciklu, riepai ir nepieciešams pastiprināta konstrukcija. Piemēram, akumulatori var palielināt elektriskā transportlīdzekļa masu līdz pat 30%. Tam nepieciešama izturīgāka riepas konstrukcija, tostarp pastiprināti borti un protektora plecu josla.
Elektriskie transportlīdzekļi ir ne tikai smagāki. Elektromotors nodrošina lielāku vilci nekā transportlīdzeklis ar dīzeļdzinēju. Tas prasa izturīgāku gumiju, kurai nepieciešama spēja izturēt lielāku griezes momentu. Ražotājs uzsver, ka ir nepieciešams pārskatīt bortu struktūru, lai nodrošinātu labāku saķeri ar diska atloku, īpaši paātrinājuma laikā.
Pirmajai e-ready riepai ir uzlabots protektora raksts, lai nodrošinātu vienmērīgāku braukšanu pa ceļu. Nepietiekamas izturības riepas var izraisīt ievērojamus enerģijas zudumus, jo rites pretestība var radīt pat 20% no transportlīdzekļa enerģijas patēriņa. Lai pielāgotu elektriskā transportlīdzekļa riepas rites pretestību, ir jāpielāgo protektora sastāvs, protektora raksts un sānu struktūra.
Izstrādājot pirmo e-ready riepu, tika ņemts vērā arī trokšņu līmenis. Veidi, kā to samazināt, ietver atšķirīgu protektora rakstu un gan dabisko, gan sintētisko gumijas savienojumu izmantošanu.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...