Pārsvarā Autoziņās stāstām par modeļiem, kas tikko parādījušies Latvijas tirgū, taču Suzuki Jimny ir izņēmums. Šis auto grasās pamest Eiropas tirgu – jau otro reizi šīs modeļu paaudzes karjerā.
Stingrāku emisiju normu dēļ ceturtās paaudzes Jimny pameta Eiropas tirgu jau 2020. gadā - lai pēc gada atgrieztos kā komercauto, proti divvietīgs! Kāpēc gan tā pūlēties, ja apkārt ir tik daudz alternatīvu? Diemžēl otra tāda kā Jimny nav. Ne velti to tirgo 194 pasaules valstīs. Savā ziņā Jimny ir tikpat robusts un savā ziņā pat arhaisks kā Mercedes G klase, tikai mazāks, vieglāks un, protams, lētāks.
1,5 litru benzīna motoram nav turbokompresora un vispār nekā sarežģīta, kas varētu salūzt vai pievilt. Ja pieliksiet snorkeli gaisa savācējam, ar Jimny droši varēsit braukt arī pa ūdeni. Jimny salonu stingri ņemot, vajadzētu saukt par kabīni – tik vienkārša tā ir. Ieraugot radio ar trim pikseļu rindām kā vecam Sony Ericson gandrīz norit aizkustinājuma asara. Vienlaikus Jimny apgādāts ar svarīgākajiem vadītāja asistentiem. 4x4 sistēma te arī iekārtota pa vecam - ar pieslēdzamu priekšējo tiltu. Tas tiek realizēts ar papildus sviru starp sēdekļiem.
Jaudas trūkumu Jimny pārpārēm kompensē ar nelielu masu – tas sver tikai vienu tonnu, garumā nesasniedz 3,5 metrus un ir šaurāks par pusotru metru. Galvenais ir nevērtēt Jimny pēc parasto vieglo auto mērauklas. Tā faktiski ir spectehnika. Ja tai atrod īsto pielietojumu, Jimny sagādā ļoti daudz prieka.
Sadarbībā ar Auto Ziņas
Jūs varētu interesēt arī
Volvo EX90 pirmais testa brauciens + VIDEO
Volvo EX90 ir pirmais pilnībā elektriskais septiņvietīgais S...
Pirmais brauciens ar jauno Cupra Terramar – VIDEO
Cupra Terramar ir jaunākais un varbūt svarīgākais zīmola mod...