Nīderlandes uzņēmums Gruva prezentējis jaunu priekšējo dubultriteņu konstrukciju, kas rada mazāku slodzi uz priekšējā tilta piedziņas asīm.
Uzņēmuma pārdošanas vadītājs Tonijs Dīrings norāda, ka traktoriem ar dubultajiem priekšējiem riteņiem var veidoties papildu slodze uz priekšējo asi, tāpēc Gruva ir izstrādājusi sistēmu, kas ļauj dubultajiem riteņiem savstarpēji brīvi griezties. Konstrukcija ļauj ārējiem riteņiem noturēt papildu svaru, bet brīva rotācija pret iekšējo riteni, samazina slodzi uz pusasi.
Gruva plāno izstrādāt bloķēšanas sistēmu, lai bloķētu iekšējos un ārējos riteņus, ja operators vēlas papildu saķeri.
Vēl viena šīs dubultriteņu konstrukcijas iezīme ir divu pozīciju sliežu platums. Sliežu platumu var regulēt no 1,5 līdz 2,25 m, lai pielāgotos 75 vai 50 cm rindu atstarpei. Pieejami arī citi platumi. Fotogrāfijā redzamais traktors aprīkots arī ar riepu spiediena kontroles sistēmu.
Jūs varētu interesēt arī
Horsch papildina priekšējo tvertņu klāstu
Līdz šim pieejamajai Horsch Partner FT viendaļīgajai frontāl...
Iznācis žurnāla PROFI LATVIJA jaunais numurs!
Šoruden žurnāls profi Latvija atzīmē 10 gadu jubileju – 2014...