Jauno Yaris Cross, kas ir tādu kompakto krosoveru kā Nissan Juke un Ford Puma konkurents, sākotnēji bija paredzēts prezentēt Ženēvas auto izstādē, taču ārkārtas stāvoklis viesa korekcijas. Tiek solīts, ka pārdošanā mazo SUV varēsim sagaidīt nākamā gada sākumā.
Būvēts uz TNGA-B platformas, tas aizguvis daļu tehniskos risinājumus no izmēros mazākā Yaris. Toyota gan norāda, šķietami līdzīgie modeļi tiek orientēti uz atšķirīgām pircēju auditorijām. Standarta Yaris riteņu bāze pagarināta par 240 mm, sasniedzot 4180 mm, savukārt klīrenss paaugstināts par 30 mm. Auguši arī virsbūves izmēri. Krosovers ir par 90 mm augstāks (1560 mm) un 20 mm platāks (1765 mm) nekā hečbeks. Riteņu arkās vietu atraduši 18 collu vieglmetāla diski.
Yaris Cross būs pieejams ar 1,5 litru hibrīda spēka iekārtu, 115 ZS benzīna dzinējam pievienojot elektromotoru. Ceturtās paaudzes hibrīdsistēmas izmešu daudzums priekšpiedziņas versijai būs mazāks par 120 g/km, bet pilnpiedziņai 135 g/km. Tāpat dzinēju klāstā būs pieejams arī klasiskais 1,5 litru benzīna motors.
Zināms, ka Yaris krosovers tiks ražots Toyota Francijas rūpnīcā. Japāņu zīmols iecerējis nākamgad pārdot 150 000 Yaris Cross vienību, aizņemot 8% no B-SUV klases segmenta. Toyota rēķinās, ka Yaris hečbeks, jaunais SUV un gaidāmais GR Yaris karstais hečbeks aizpildīs trešdaļu no ražotāja pārdoto auto apjoma Eiropā.
Kā skaidro zīmola pārstāvji, mazais krosovers neieguva pilnībā jaunu nosaukumu, jo Toyota vēlējusies saglabāt stingras saiknes ar Yaris hečbeku, kas ir uzņēmuma visvairāk pārdotais modelis Eiropā.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...