Ceturtās paaudzes Peugeot Boxer 2,2 litru dīzeļdzinējs attīsta 120, 140 un 165 ZS, ko papildina ļoti laba cenas/īpašību attiecība un ļoti daudz izpildījuma versiju.
Papildaprīkojumā tiek piedāvāta pilnpiedziņa, taču tā nav pieejama mašīnām ar vājāku motoru vai lielāku pilno masu (4000 kg). Boxer pieejams četros garumos – L1 (4963 mm), L2 (5413 mm), L3 (5998 mm) un L4 (6363 mm). Tāpat pieejami arī trīs augstumu veidi – H1 (2254 mm), H2 (2522 mm) un H3 (2760 mm). Klāstā pieejamas arī pasažieru pārvadājumiem piemērotas modifikācijas un Boxer Team vārdā nosauktas automašīnas, kurām tieši pirms kravas novietošanas telpas atrodas papildu sēdvietu rinda. Šāds transportlīdzeklis pieejams ar sešām vai septiņām vietām. Atkarībā no pircēja vēlmēm, Boxer pieejams ar īso vai garo kabīni, kas ir piemērotas atgāžamajām kravas kastēm vai citiem īpašajiem risinājumiem.
Uzmanības centrā
Boxer tiek piedāvāts trīs dažādās garenbāzēs – 3000, 3450 vai 4035 mm – no kurām pirmā un otrā ir attiecīgi pielietojamas ar L1 vai L2 garuma virsbūvi, bet garākās versijas paredzētas L3 un L4 tipam. Boxer kravas telpas ietilpība ir intervālā 8 – 17 m3. Grīdas platums ir 1870 mm, bet attālums starp riteņu arkām 1422 mm. Aizmugurējās durvis veras 96-180° diapazonā (papildu aprīkojumā līdz 270°) un ielādes sliekšņa augstums, atkarībā no versijas, ir intervālā no 493 līdz 602 mm. Papildus spēcīgākajai balstiekārtai (160 €), aizmugures asij var iegādāties arī regulējamu gaisa jeb pneimatisko balstiekārtu (1500 €), kas ielādes slieksni pieļauj pielāgot līdz pat 140 mm.
Mūsu izmēģinājuma brauciena automašīna ierindojas virs vidēja lieluma automašīnu grupas jeb – L3 garuma un H2 augstuma komerctransports, kura motors spēj attīstīt līdz 103 kW/140 ZS. Šāda Boxer kravas telpā ietilpst 13 kubi un kravnesība ir 1525 kg. Ar šādu kravas pārvadātāju braukt ir viegli un ērti. Vadītāja sēdeklis ar maināmo augstumu un jostasvietas balstu ir iekļauts pamataprīkojumā, bet papildaprīkojumā atradīsiet arī vadītāja sēdekli ar amortizāciju (393 €). Ērtu sēdpozīciju var atrast viegli un ātri. Garāka auguma braucēji varēs pavilkt stūri,, bet sēdekli pastumt atpakaļ, jo pat vidēja auguma šoferim (183 cm) kājas mēdz palikt mazliet saliektā stāvoklī.
Kā tas brauc?
Pirmais pārnesums ir visai īss, un, lai uzsāktu braukšanu no vietas, nenoslogotai automašīnai būs piemērots arī otrais pārnesums. Dinamika sāk parādīties aptuveni no 1200 apgr./min, taču patieso jaudu tas demonstrēs ap 2000 apgr./min. Ja vēlaties mazu degvielas patēriņu, nevajadzētu pārsniegt 1500 apgr./min robežu. Ar tukšu kravas nodalījumu vidējais degvielas patēriņš pilsētā bija 6,2 – 6,4 l/100km, bet uz šosejas 6,9 – 7,3 l/100 km. Braucot ar ātrumu 90 km/h, motora appagriezieni sestajā ātrumā bija nedaudz virs 2000 apgr./min.
Boxer balstiekārta cieši notur mašīnas riteņus pie zemes pat visstraujāko manevru brīžos. Situācijās, kad ceļa segums ir viļņveidīgs, nenoslogota auto priekšējā daļa attiecībā pret aizmugurējo daļu var sākt viegli šūpoties, taču transportējamās preces šo ķibeli viegli izlabos. Vēja un riepu troksnis, braucot šosejas ātrumā, ir pārsteidzoši labi slāpēts, un vienīgais nopietnais trokšņa avots ir motors.
Ar saprātīgu aprīkojumu
Boxer bāzes cena ir 20 600 €, par ko var iegādāties mašīnu ar PRO aprīkojumu (L1/H1), 120 ZS dzinēju un īso garenbāzi. Bāzes aprīkojums ir askētisks, taču tajā ir lielākā daļa komerctransportam nepieciešamo lietu. Par papildu samaksu Boxer var iegādāties arī no dārgākiem vidusklases auto zināmos “nieciņus”.
Automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma maksā 880 €, gājēju uzraugs bāzes aprīkojumā pieejams no otrā aprīkojuma līmeņa (GRIP), automātiskais kondicionieris maksā 1562 €, un atpakaļskata kamera ar radio, kam ir skārienjutīgs ekrāns, maksā 500 €. Pēdējam pieejams arī Bluetooth, kas iespējo brīvroku telefona savienojumu, kā arī multifunkcionāla stūre. Uzmanību izpelnās arī 460 € vērtā pakotne, kas ietver pasažiera drošības spilvenu, sānu drošības spilvenus, sānu spoguļu sedzošus drošības aizkarus, plauktu, kas novietojams zem griestiem, radio instalēšanu, taču par šo cenu tas viss pieejams vien divvietīgajām kabīnēm. Tas arī ir tikai sākums garam papildaprīkojuma sarakstam.
Kopsavilkums: pamatlietas ir savā vietā. Uzlabojumus prasa vien atdalošās sienas skaņas izolācija un ergonomika, jo, lai aizsniegtos līdz sīklietu novietnei, šoferim krietni jāpastaipās. Visādi citādi šis auto ir kārtīgs darbarīks, jo ir daudz iespēju, lai šo darba zirgu sakomplektētu pa prātam.
Jūs varētu interesēt arī
Autoiekrāvēja riepu Galaxy MFS 101 SDS klāsts paplašinās
Yokohama-ATG (Alliance Tire Group) paplašinājis autoiekrāvēj...
Väderstad palielina Spirit tvertnes ietilpību
Väderstad palielina Spirit sējmašīnu tvertnes ietilpību. Vai...
Kuhn papildina kultivatoru Performer Select klāstu
Kuhn Farm Machinery pievienojis divus jaunus modeļus savam s...