Menu




Peugeot 2008 – pirmie iespaidi

Testi 25.03.2020   

Peugeot 2008 – pirmie iespaidi

Piedzīvojis radikālu pārveidi, mazais SUV tagad vienlīdz piedāvā stila, tehnoloģiju un praktiskos uzlabojumus. Cena sākot no 15 900 eiro.

Ar ko jums asociējas skaitlis 2008? Varbūt ar Baraka Obamas ievēlēšanu vai Pekinas olimpiskajām spēlēm? Visticamāk, ar finanšu krīzes sākumu. Un tikai pavisam nedaudzi teiks, ka ar Peugeot 2008 – galvenokārt tāpēc, ka objektīvi un subjektīvi tas konkurentu vidū īpaši neizcēlās, turklāt patiesībā iznāca 2013. gadā.

Kopš tā laika Peugeot gan mums ir servējis lielisku ģimenes SUV 3008 un vienu no labākajiem lielajiem SUV – 5008. Tagad tas ir izmantojis līdzīgas sastāvdaļas, lai pagatavotu jaunu 2008, kam ir labas izredzes pacīnīties pret Audi Q2, Nissan Juke un Volkswagen T-Cross.

KĀDS TAS IR?

Bez kautrēšanās koncentrējies uz jaunāko modi, tas izskatās ievērojami uzlabots iekšpusē, un būtiski pagarināta virsbūve ir mazliet palielinājusi bagāžnieku un devusi ievērojami vairāk vietas pasažieriem aizmugurē.

Dzinēju piedāvājumu veido benzīna turbomotori un dīzelis, ko zinām no Peugeot 208, plus pieejama modeļa elektriskā versija e-2008, kuras oficiālais nobraukums ir 310 kilometru.

 

 

Gaitā 2008 lielākoties ir patīkams, stabils un viegli vadāms. Stūre ir viegla, bet akurāta, tāpēc auto vadīšana rosīgās ielās ar aktīvu satiksmi norit bez stresa. Tiesa, auto ir mazāk savākts pie lielākiem ātrumiem, un virsbūve sasveras, ja līkumus izbraucat strauji. Ja esat braucējs, kas meklē izklaidi uz nomaļiem ceļiem, jūsu kaislību tas neuzkurinās; Audi Q2 un Seat Arona šķiet izveicīgāki un stabilāki līkumos.

Par spīti tam, gaita pilsētas apstākļos ir visai stingra. Tā kļūst plūdenāka uz šosejas, kur 2008 šķiet stabilāks un labāk kontrolē virsbūves svārstības, bet visā visumā T-Cross ir komfortablāks. Lai vai kā, ikdienas scenārijos 2008 dabā nav nekā pa īstam kaitinoša.

 

 

Labāk pirktās versijas lomai ir izvirzīts Puretch 130 ar 1,2 litru benzīna turbodzinēju. Tas ir spēcīgs, elastīgs un ņiprs, bet, vadoties no pieredzes, mēs lēšam, ka lielākajai daļai automobilistu pietiks ar Puretech 100. Līdzīgā garā mēs iesakām palikt pie sešu pārnesumu manuālās kārbas, ja vien jums automāts nav obligāts, jo piedāvātā astoņu pārnesumu kārba ir dārga un dažkārt strādā saraustīti.

2008 ir viens no jaukākajiem interjeriem klasē. Salikšanas kvalitāte ir ļoti laba, un dizains ir daudz iedvesmojošāks nekā uz izteiktu funkcionalitāti orientētais konkurentu piedāvājums. Vienīgi pie skārienjutīgā infoizklaides displeja (8 vai 10 collu) būs jāpierod un jāiemanās tas lietot. Piemēram, tajā izvietota klimata vadība.

Pie 2008 stūres nevienam nevajadzētu izjust šaurību. Jā, kā vairums mazo SUV, 2008 ir knapi augstāks par parastu hečbeku, bet sēdekļi uzstādīti pietiekami augstu, lai jums dotu “dominējošu” sēdpozīciju. Vienīgais trūkums te ir mazā kvadrātveida stūre, kas dažu vadītāju skatienam aizsedz digitālo mērinstrumentu paneli.

 

 

2008 ir viens no lielākajiem automobiļiem klasē, un tāds tas šķiet, arī sēžot aizmugurē. Telpa galvai ir mazliet sašaurināta, ja ir uzstādīta panorāmas lūka, bet normāla, ja tās nav, un jūs varat izstiept kājas, turklāt pēdām ir pulka vietas zem priekšējiem sēdekļiem. Bagāžnieks nav gluži tikpat iespaidīgs, Renault Captur piedāvājot lielāku ietilpību. Taču nolaidiet aizmugurējos sēdekļus, un 2008, salīdzinot ar konkurentiem, būs kā aviācijas angārs.

VAI TO IR VĒRTS PIRKT?

Pircējiem ir pieejami četri aprīkojuma līmeņi, taču vienkāršākais Active piedāvā visu, ko vairākums vēlēsies. Tas arī palīdz noturēt cenu, jo modelis pieder klases nosacīti dārgākajam galam. Pilnībā aprīkota 2008 cena var sasniegt pat 30 000 eiro, bet tas jau ir gaumes jautājums. Taču, izvēloties kādu no pamata versijām, nav šaubu, ka mazo SUV vidū 2008 iemieso vienu no labākajiem un izdevīgākajiem pirkumiem.

 



gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jūs varētu interesēt arī


Testi

300 ZS klases traktoru salīdzinājums

300 ZS klases traktoru salīdzinājums

Šajā PROFI testā piedalās septiņi 300 zirgspēku klases trakt...

Testi

PROFI TESTS: Ford F-150 Raptor

PROFI TESTS: Ford F-150 Raptor

Motors no superauto un citi tehnoloģiski stiķi padara amerik...

Testi

Pikapa Ford F-150 tests

Pikapa Ford F-150 tests

Amerikāņu pikapu zvaigzne piestāj Latvijā. Šķiet, ka uz pali...