Menu




Transportlīdzekļu saimnieku nebeidzamā cīņa ar rūsu. Kā uzvarēt šajā procesā?

Satura mārketings 08.05.2024   

Transportlīdzekļu saimnieku nebeidzamā cīņa ar rūsu. Kā uzvarēt šajā procesā?


Transportlīdzekļu saimnieku nebeidzamā cīņa ar rūsu. Kā uzvarēt šajā procesā?

Uzņēmums SIA Sinhro-C no Cēsīm ir radis tam risinājumu. Jau vairāk nekā desmit gadu Latvijā tiek plaši izmantota zviedru ražotāja Mercasol pretrūsas apstrādes tehnoloģija un materiāli.

Kopā ar uzņēmumu apvienību Baltic Anti Rust Association (www.bara.lv) ir izveidots Mercasol servisa centru tīkls (https://bara.lv/servisa-centri/ ) visā Latvijā. Viens no mūsu galvenajiem mērķiem ir nodrošināt pakalpojumu ar garantiju. Veicot pilnu pretrūsas apstrādi automašīnai līdz divu gadu vecumam no pirmās reģistrācijas, tā tiek reģistrēta biedrības datu bāze un nodrošināta 16 gadu garantija. Klienta pienākums ir ik divus gadus iegriezties kādā no Mercasol servisa centriem uz bezmaksas apskati un nepieciešamības gadījumā papildināt vietas, kur pārklājums zudis vai izstrādājies.

Katrs auto ir individuāls stāsts: kāds tiek lietots tikai pilsētas apstākļos, cits savukārt ikdienā redz tikai zemes/grants ceļus, tāpēc arī risinājums katram auto būs atšķirīgs. Mūsu pieredze rāda – veicot pilnu pretrūsas apstrādi jaunai automašīnai, par nākamo lielo apstrādi, kad jāņem nost plastmasas aizsargi, jādomā ne agrāk kā pēc septiņiem vai astoņiem gadiem. Regulāra transportlīdzekļa apskate un apkope paildzinās tā mūžu. Diemžēl Latvijā lielākā daļa no mums vēl joprojām domā par auto vērtību un estētisko stāvokli, veicot pretrūsas apstrādi, bet patiesībā mums būtu jādomā par mūsu drošību. Automašīna, kam sarūsējuši virsbūves stiprības elementi, nav droša ceļu satiksmes negadījumā, jo mainījusies materiāla stiprība.

Jau no pašiem pirmsākumiem aktīvi komunicējam ar jaunu auto dīleriem un importētājiem, lai pretrūsas apstrāde tiek izdarīta, pirms jaunais auto sākts ekspluatēt. Šāda prakse ir Skandināvijā, kur puse jauno auto tiek apstrādāti ar pretrūsas un pretšķembu pārklājumu loģistikas uzņēmuma muitas teritorijā, pirms uzsāk ceļu pie jaunā saimnieka. Sadarbībā ar autotransporta un loģistikas uzņēmumu SIA Kurbads un ko, (https://www.kurbads.lv/pakalpojumi/automasinu-pretrusas-apstrade/) kura teritorijā izveidots moderns pretrūsas apstrādes servisa centrs PDI (pre delivery inspection), tiek veikta jaunu automašīnu apstrāde pirms transportēšanas uz autodīleru saloniem.

2023. gada Opel Vivaro pirms apstrādes

2023. gada Opel Vivaro pēc apstrādes

Autoražotāji jau ir paredzējuši šāda veida pretrūsas apstrādi, tāpēc ik gadu populārākajiem automodeļiem tiek izgatavotas metodiskās veidlapas, kur servisa centri jau sīki un smalki var redzēt, kas jāizdara, lai šī apstrāde būtu pilnvērtīga. Lai nodrošinātu izcilu kvalitāti pretrūsas apstrādes pakalpojumam, Mercasol servisa centros tiek izmantotas speciālas augstspiediena ierīces, kas ļauj piekļūt grūti aizsniedzamām vietām, dobumiem un iekšējiem kanāliem bez jaunu caurumu urbšanas. Mercasol ir materiāls ar vairāk nekā 100 gadu senu vēsturi, pirmsākumos izmantots tiltu un kuģu būvniecībā, naftas platformu apstrādei un pēdējās piecas desmitgades autoindustrijā.

Apstrādes process sākas ar plastmasas detaļu demontāžu, karstumizturīgo metālu noņemšanu, lai varētu piekļūt auto virsbūves apakšai. Grīda un rāmis tiek rūpīgi mazgāts, lai attīrītu no smiltīm, eļļām un sāļiem. Tālākais apstrādes process turpinās, kad auto grīda un iekšējie dobumi ir pilnībā izžuvuši. Automašīnas virsbūve tiek aplīmēta, nosegtas detaļas, kuras nedrīkstam apstrādāt, lai pēc tam tehniskajā apskatē nerastos pārpratumi. Pirmajā kārtā tiek pildīti auto kanāli, visi slēgtie dobumi, kur parasti sākas rūsēšanas process. Auto grīda tiek pārklāta ar pretkorozijas materiālu un nobeigumā pa virsu ar pretšķembu pārklājumu, lai nodrošinātu ilgāku noturību un auto saimniekam nav jāatkārto šī procedūra ik gadu.

Cits stāsts, ja auto jau skārusi korozija, – sākam ar mehānisku rūsas notīrīšanu, smilšu strūklošanu, gruntējam notīrītās detaļas un tikai tad veicam pretrūsas apstrādi. Kad kanāli aizpildīti un apakša apstrādāta, seko durvju, motora pārsega un bagāžnieka vāka apstrāde. Nobeigumā tiek saliktas atpakaļ plastmasas aizsargdetaļas, un auto ir gatavs mūsu klimatiskajiem apstākļiem.

Neatliec sava auto apstrādi, izdari to, pirms sācies korozijas process. Jautā savam autodīlerim par Mercasol pretrūsas apstrādi.

MERCASOL oficiālais izplatītājs Latvijā SIA “Sinhro-C”

+371 29110902

2018. gada komerctransports pirms un pēc strūklošanas

 



Jūs varētu interesēt arī


Satura mārketings

Individuāla pieeja apdrošināšanai

Individuāla pieeja apdrošināšanai

Apdrošināšanas kompānijas If ekspertu padomi

Satura mārketings

Automātiskās ugunsdzēšanas sistēmas smago spēkratu aizsardzībai

Automātiskās ugunsdzēšanas sistēmas smago spēkratu aizsardzībai

Par automātiskajām ugunsdzēšanas sistēmām stāsta Andrejs Sto...